Technologische innovaties staan centraal bij Cofeo
Technologische innovaties zijn een bijzonder aandachtspunt bij Cofeo. We stellen alles in het werk om aan de wensen van onze klanten en de eindgebruikers van onze verkoopautomaten te voldoen door hun dagelijkse ervaring te verbeteren.
Ontdek enkele beelden van onze technologische innovaties
Cofeo, innovatie ten dienste van de ervaring van de eindgebruiker
Ons verlangen naar innovatie is altijd geleid door ons verlangen om het leven van onze klanten en consumenten te verbeteren. Om dit te doen, zijn we constant op het terrein om de realiteit van de logistieke managers en de gebruikers te begrijpen. Door goed te luisteren naar de opmerkingen en aanbevelingen van onze klanten en door bepaalde terugkerende gedragingen te observeren, slagen we er altijd in om nieuwe verbeterpunten te identificeren. Soms zijn deze innovaties revoluties. We willen pioniers blijven in onze markt, door oog te hebben voor het beste, waar ook ter wereld.
We nodigen u uit om hieronder twee belangrijke innovaties te ontdekken die door Cofeo zijn ontwikkeld en die het beheer en het gebruik van de verkoopautomaten radicaal hebben veranderd, namelijk de telemetrie en de nieuwe betaalmiddelen.
Telemetrie voor het beheer van onze verkoopautomaten op afstand
Telemetrie is een digitaal beheersysteem op afstand voor al uw verkoopautomaten voor warme en koude dranken en snacks. Deze revolutionaire oplossing biedt zowel de logistieke manager van uw organisatie als uw gebruikers rust en totaal comfort.
Dit innovatieve programma stelt Cofeo in staat om in real time nauwkeurige informatie te hebben over de hoeveelheid producten die nog beschikbaar zijn in ieder verkoopautomaat en om gewaarschuwd te worden wanneer het nodig is om ze aan te vullen, nog vóór er zich een voorraadtekort van één of meer specifieke producten voordoet.
Hierdoor hoeft u zich nooit meer bezig te houden met de logistiek van uw koffie-, koude drank- of snackautomaten en geniet u optimaal van een assortiment dat altijd voorhanden is.
Maar dat is niet alles! Deze digitale oplossing laat ons ook toe om meteen op afstand in te grijpen en eventuele kleine pannes op te lossen, of om heel snel een team ter plaatse te sturen voor een efficiënte interventie. Omdat het systeem de storing op afstand kan detecteren, kan onze technische dienst meteen goed ingrijpen met de juiste tools en de juiste onderdelen. Uw verkoopautomaat blijft dus nooit langer dan 24 uur onbeschikbaar tijdens een mogelijk ernstig defect.
Dit beheersysteem op afstand maakt het ook mogelijk om in realtime de financiële situatie van elke automaat te kennen (omzet, status van het muntsysteem) zodat wij op een 100% veilige manier het monetaire beheer van elke automaat kunnen organiseren. Ongeacht het betaalmiddel: valuta, bankkaarten, badges van uw organisatie, elektronische badges die door ons worden verstrekt, mobiele applicatie... de telemetrie zorgt voor een perfecte zichtbaarheid en veiligheid van de financiële status van elk verkoopautomaat.
Al deze informatie delen wij met u. Ook u wordt uiteraard op transparante wijze van deze nuttige informatie op de hoogte gebracht, omdat u ook acces krijgt tot deze innovatieve digitale oplossing.
Deze digitale oplossing biedt dus veel voordelen :
- Informatie in real time over de werkingsstatus van alle verkoopautomaten, de hoeveelheid producten die ze nog hebben en het niveau van de inkomsten ;
- Een maximaal comfort voor de logistieke medewerker van uw organisatie, die normaal gezien instaat voor deze opvolging ;
- 100% veilige transacties ;
- De oplossing biedt de hoogste graad van tevredenheid voor uw gebruikers, die altijd genieten van operationele en veilige verkoopautomaten en een productassortiment dat 100% beschikbaar is.
De nieuwe cashless betaalmethoden (zonder contant geld)
Bijna alle consumenten gebruiken ondertussen al jaren hun bankkaart om hun aankopen aan de kassa af te rekenen. Deze tendens is nog versterkt met de komst van de contactloze betalingen van het NFC-type, via een bankkaart of een smartphone-applicatie.
Bij Cofeo lopen we voortdurend voorop in innovatie door moderne, eenvoudige en veilige gebruiksoplossingen aan te bieden. Daarom rusten we onze automaten uit met innovaties voor het grootste comfort van de gebruikers en de logistieke managers van organisaties. We willen een echte smaakervaring bieden, maar ook een gebruikerservaring die iedereen die onze innovatieve oplossingen gebruikt bekoort.
We raden u dan ook aan om deze nieuwe technologieën in uw automaten te implementeren, waarmee u van de volgende voordelen geniet :
- Een bijkomende veiligheid voor de consument, aangezien het bedrag pas wordt afgeschreven na ontvangst van het product;
- Een aanzienlijke vermindering van vandalisme dankzij de vermindering of zelfs het verdwijnen van de aanwezigheid van contant geld in de verkoopautomaat ;
- Een permanent verhoogd comfort op de werkvloer, omdat u uw portemonnee in de la van uw bureau of thuis kunt laten liggen (u hoeft geen kleingeld bij u te hebben);
- Een nieuwe gemakkelijke manier om uw drankjes te betalen op Cofeo verkoopautomaten voor warme en koude dranken en snacks.
De mobiele betaalapplicatie “Cofeo pay” kende de afgelopen maanden een groot succes bij onze klanten, gezien zijn eenvoud, veiligheid en gebruiksgemak. Download gewoon de applicatie via Apple Store of Google Play en identificeer uzelf per e-mail.
We bieden ook betaaloplossingen met oplaadbare Cofeo-badges of jetons. We kunnen onze oplossing ook rechtstreeks integreren in uw eigen badge-systeem.
Nog andere gepersonaliseerde en op maat gemaakte oplossingen zijn mogelijk, al naargelang uw behoeften. We analyseren samen met u de beste optie voor uw project. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor :
- “Happy worker”-drankjes : dagelijks wordt een bepaald aantal drankjes aangeboden door de werkgever. We stellen het profiel van de medewerker in met de gewenste beperking (bijvoorbeeld: 3 koffies per dag). Dit krediet kan al dan niet cumulatief zijn;
- "VIP-worker"-producten : sommige gebruikers krijgen een bevoorrechte status waarmee ze de mogelijkheid hebben om producten te consumeren zonder directe betaling. Het verbruik wordt rechtstreeks aan het bedrijf gefactureerd tegen de samen vastgelegde prijs.
- Witte of zwarte lijst : het is op elk moment mogelijk om de applicatie te activeren of te deactiveren bij een statuswijziging in het bedrijf of bij het vertrek van een werknemer.
De beoordelingen van onze klanten
De evaluaties worden beheerd door E-net Business tools