Technologische innovaties staan centraal bij Cofeo

Technologische innovaties zijn een bijzonder aandachtspunt bij Cofeo. We stellen alles in het werk om aan de wensen van onze klanten en de eindgebruikers van onze verkoopautomaten te voldoen door hun dagelijkse ervaring te verbeteren.

Ontdek enkele beelden van onze technologische innovaties

Cofeo, innovatie ten dienste van de ervaring van de eindgebruiker

Ons verlangen naar innovatie is altijd geleid door ons verlangen om het leven van onze klanten en consumenten te verbeteren. Om dit te doen, zijn we constant op het terrein om de realiteit van de logistieke managers en de gebruikers te begrijpen. Door goed te luisteren naar de opmerkingen en aanbevelingen van onze klanten en door bepaalde terugkerende gedragingen te observeren, slagen we er altijd in om nieuwe verbeterpunten te identificeren. Soms zijn deze innovaties revoluties. We willen pioniers blijven in onze markt, door oog te hebben voor het beste, waar ook ter wereld.

We nodigen u uit om hieronder twee belangrijke innovaties te ontdekken die door Cofeo zijn ontwikkeld en die het beheer en het gebruik van de verkoopautomaten radicaal hebben veranderd, namelijk de telemetrie en de nieuwe betaalmiddelen.

Telemetrie voor het beheer van onze verkoopautomaten op afstand

Telemetrie is een digitaal beheersysteem op afstand voor al uw verkoopautomaten voor warme en koude dranken en snacks. Deze revolutionaire oplossing biedt zowel de logistieke manager van uw organisatie als uw gebruikers rust en totaal comfort.

Dit innovatieve programma stelt Cofeo in staat om in real time nauwkeurige informatie te hebben over de hoeveelheid producten die nog beschikbaar zijn in ieder verkoopautomaat en om gewaarschuwd te worden wanneer het nodig is om ze aan te vullen, nog vóór er zich een voorraadtekort van één of meer specifieke producten voordoet.

Hierdoor hoeft u zich nooit meer bezig te houden met de logistiek van uw koffie-, koude drank- of snackautomaten en geniet u optimaal van een assortiment dat altijd voorhanden is.

Maar dat is niet alles! Deze digitale oplossing laat ons ook toe om meteen op afstand in te grijpen en eventuele kleine pannes op te lossen, of om heel snel een team ter plaatse te sturen voor een efficiënte interventie. Omdat het systeem de storing op afstand kan detecteren, kan onze technische dienst meteen goed ingrijpen met de juiste tools en de juiste onderdelen. Uw verkoopautomaat blijft dus nooit langer dan 24 uur onbeschikbaar tijdens een mogelijk ernstig defect.

Dit beheersysteem op afstand maakt het ook mogelijk om in realtime de financiële situatie van elke automaat te kennen (omzet, status van het muntsysteem) zodat wij op een 100% veilige manier het monetaire beheer van elke automaat kunnen organiseren. Ongeacht het betaalmiddel: valuta, bankkaarten, badges van uw organisatie, elektronische badges die door ons worden verstrekt, mobiele applicatie... de telemetrie zorgt voor een perfecte zichtbaarheid en veiligheid van de financiële status van elk verkoopautomaat.

Al deze informatie delen wij met u. Ook u wordt uiteraard op transparante wijze van deze nuttige informatie op de hoogte gebracht, omdat u ook acces krijgt tot deze innovatieve digitale oplossing.

Deze digitale oplossing biedt dus veel voordelen :

  • Informatie in real time over de werkingsstatus van alle verkoopautomaten, de hoeveelheid producten die ze nog hebben en het niveau van de inkomsten ;
  • Een maximaal comfort voor de logistieke medewerker van uw organisatie, die normaal gezien instaat voor deze opvolging ;
  • 100% veilige transacties ;
  • De oplossing biedt de hoogste graad van tevredenheid voor uw gebruikers, die altijd genieten van operationele en veilige verkoopautomaten en een productassortiment dat 100% beschikbaar is.

De nieuwe cashless betaalmethoden (zonder contant geld)

Bijna alle consumenten gebruiken ondertussen al jaren hun bankkaart om hun aankopen aan de kassa af te rekenen. Deze tendens is nog versterkt met de komst van de contactloze betalingen van het NFC-type, via een bankkaart of een smartphone-applicatie.

Les nouveaux moyens de paiement

Bij Cofeo lopen we voortdurend voorop in innovatie door moderne, eenvoudige en veilige gebruiksoplossingen aan te bieden. Daarom rusten we onze automaten uit met innovaties voor het grootste comfort van de gebruikers en de logistieke managers van organisaties. We willen een echte smaakervaring bieden, maar ook een gebruikerservaring die iedereen die onze innovatieve oplossingen gebruikt bekoort.
We raden u dan ook aan om deze nieuwe technologieën in uw automaten te implementeren, waarmee u van de volgende voordelen geniet :

  • Een bijkomende veiligheid voor de consument, aangezien het bedrag pas wordt afgeschreven na ontvangst van het product;
  • Een aanzienlijke vermindering van vandalisme dankzij de vermindering of zelfs het verdwijnen van de aanwezigheid van contant geld in de verkoopautomaat ;
  • Een permanent verhoogd comfort op de werkvloer, omdat u uw portemonnee in de la van uw bureau of thuis kunt laten liggen (u hoeft geen kleingeld bij u te hebben);
  • Een nieuwe gemakkelijke manier om uw drankjes te betalen op Cofeo verkoopautomaten voor warme en koude dranken en snacks.

De mobiele betaalapplicatie “Cofeo pay” kende de afgelopen maanden een groot succes bij onze klanten, gezien zijn eenvoud, veiligheid en gebruiksgemak. Download gewoon de applicatie via Apple Store of Google Play en identificeer uzelf per e-mail.

Cofeo Pay

We bieden ook betaaloplossingen met oplaadbare Cofeo-badges of jetons. We kunnen onze oplossing ook rechtstreeks integreren in uw eigen badge-systeem.

Nog andere gepersonaliseerde en op maat gemaakte oplossingen zijn mogelijk, al naargelang uw behoeften. We analyseren samen met u de beste optie voor uw project. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor :

  • “Happy worker”-drankjes : dagelijks wordt een bepaald aantal drankjes aangeboden door de werkgever. We stellen het profiel van de medewerker in met de gewenste beperking (bijvoorbeeld: 3 koffies per dag). Dit krediet kan al dan niet cumulatief zijn;
  • "VIP-worker"-producten : sommige gebruikers krijgen een bevoorrechte status waarmee ze de mogelijkheid hebben om producten te consumeren zonder directe betaling. Het verbruik wordt rechtstreeks aan het bedrijf gefactureerd tegen de samen vastgelegde prijs.
  • Witte of zwarte lijst : het is op elk moment mogelijk om de applicatie te activeren of te deactiveren bij een statuswijziging in het bedrijf of bij het vertrek van een werknemer.
25

JAREN ERVARING

1550

TEVREDEN KLANTEN

7

ACTIEVE EN RESPONSIEVE ADVISEURS

Laatste blogpost

Word lid van onze club

Wij nodigen u uit om lid te worden van onze privéclub om te kunnen genieten van nieuwigheden, exclusieve promoties of unieke kansen.

Het internationaal landnummer is verplicht. (bv.: +32(474)12-34-56)

Door het coderen van de gegevens en het verzenden van dit formulier erkent de klant kennis te hebben genomen van de gebruiksvoorwaarden van de website en de bescherming van de persoonlijke gegevens en deze te hebben aanvaard.

(* = verplicht veld)

De beoordelingen van onze klanten

4.75/5
(16 beoordeling)

De evaluaties worden beheerd door E-net Business tools

Certification e-net

Je suis un consommateur régulier du cappuc... bekijk meer Je suis un consommateur régulier du cappuccino noisette proposé par les distributeurs Cofeo, j'aimerais prolonger le plaisir à la maison. On veut la recette ! zie minder

Hugo

5/5

Bravo au service technique pour l'installa... bekijk meer Bravo au service technique pour l'installation des distributeurs dans notre école, tout s'est bien passé et les élèves sont ravis zie minder

Marie Christine

5/5

Merci à Cofeo pour ce dépannage rapide en ... bekijk meer Merci à Cofeo pour ce dépannage rapide en période de rush pour nous. Nous ne pensions plus pouvoir disposer de machine à café dans un délai si court. zie minder

Marc

5/5

J'ai en tous cas été très agréablement sur... bekijk meer J'ai en tous cas été très agréablement surprise par votre service après-vente. Vous avez été d'une efficacité et d'un professionnalisme impressionnant ! J'accorde déjà beaucoup d'importance au fait que vous proposez du café bio et Fairtrade (dans la vie de tous les jours j'essaie de ne boire que du café bio, connaissant les ravages écologiques que peuvent faire les plantations de café traditionnels). Je trouve votre initiative de café bio en machine géniale mais en plus de ça votre Service technique était au top. zie minder

Juliette

5/5

Een unieke ervaring

We doen er alles aan om u een veilige en persoonlijke navigatie te bieden. Hiervoor gebruiken wij cookies om u aanbiedingen te doen die zijn afgestemd op uw interessegebieden, om anoniem statistische gegevens te verzamelen en om uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken.