bedrijven met 50 tot 500 werknemers Genot op de werkvloer in België
Wat genot brengen aan al uw medewerkers en het grootste comfort aan de facility manager zijn onze twee prioriteiten bij Cofeo. Al meer dan 25 jaar ontwikkelen wij betrouwbare, innovatieve en veilige oplossingen voor de bedrijfswereld.
Innovatie centraal in de Cofeo ervaring
Innovatie is een integraal onderdeel van onze missie, en wordt uitgevoerd in nauwe samenwerking met onze klanten, die ons continu informeren over mogelijke verbeteringen. Ons enthousiasme om naar onze klanten te luisteren en hen gepersonaliseerde, eventueel op maat gemaakte, oplossingen voor hun project aan te bieden is iedere dag weer onze drijfveer.
Voor de uitrusting van verkoopautomaten voor koffie, warme dranken, koude dranken of snacks of zelfs waterfonteinen, bieden wij een full service oplossing aan, die gemak voor de logistieke manager van de site combineert met eenvoud en maximale beschikbaarheid voor de gebruikers.
Met de full service oplossing kunt u zich volledig ontlasten van de logistieke opvolging van al uw verkoopautomaten, zonder enige basisinvestering.
Met onze innovatieve digitale telemetrie beheren wij uw hele vloot verkoopautomaten op afstand. We zijn in realtime op de hoogte van de optimale werking van elke machine, het aantal verkopen per product en de beschikbaarheid ervan.
Daarom weten we wat we moeten klaarmaken om te leveren voor elk van uw machines, voordat ze niet zonder voorraad komen te vallen, maar kunnen we ook de cashflow beheren, eenvoudige reparaties op afstand uitvoeren in geval van een kleine panne of binnen de 24 uur ter plaatse ingrijpen met de juiste apparatuur. Ook het onderhoud en de systematische reiniging van de automaten wordt door Cofeo verzorgd.
Een ruim assortiment gevarieerde producten voor uw verkoopautomaten in België
We maken er ook een erezaak van om een verscheidenheid aan producten aan te bieden die erkend zijn voor hun kwaliteit, zowel wat de koffie betreft als voor de frisdranken of snacks. Aangezien het welzijn van de medewerkers bij de meeste van onze klanten net als bij Cofeo centraal staat, hebben we ook een assortiment lokale, biologische en gezonde producten ontwikkeld om aan de groeiende vraag naar dit soort producten te voldoen.
Omdat comfort en een optimale gebruikerservaring voor uw medewerkers essentieel zijn, hebben we ook gevarieerde en moderne betaalmethoden ontwikkeld, die 100% integreerbaar zijn met uw interne systemen ((contactloze) bankkaarten, bedrijfsbadges, Cofeo-badges, mobiele applicatie van Cofeo).
Als u graag een echte ontspanningsruimte op de werkplek wilt creëren (koffiehoek, minimarkt, loungeruimte, enz.), analyseren we samen met u de doelstellingen van uw project om u te begeleiden bij de realisatie ervan.
Voor uw vergaderzalen of specifieke locaties bieden wij ook professionele koffiemachines die aangepast zijn aan het precieze verbruik.
Voordelen voor uw bedrijf en uw medewerkers
Wat zijn de voordelen voor uw bedrijf bij het kiezen voor een Cofeo-oplossing voor uw verkoopautomaten in België? Ontdek ze hieronder:
- Geen initiële investering;
- Geen opslag of logistiek beheer;
- Ruime keuze aan kwaliteitsvolle en/of gezonde of biologische producten;
- Onderhoud en reiniging verzorgd door Cofeo;
- Maximale beschikbaarheid van de verkoopautomaten en de producten ;
- Veilige en gemakkelijke betaling;
- Oplossingen op maat voor specifieke toepassingen.
U hoeft dus helemaal niets te doen, Cofeo zorgt voor alles! U optimaliseert de tijd die u aan uw facility management-activiteit besteedt en u biedt uw medewerkers een flinke dosis genot en gezelligheid op hun werkplek!
De beoordelingen van onze klanten
De evaluaties worden beheerd door E-net Business tools